Aquest dimarts 1 de juliol a les 11 h s'obrirà la venda d'entrades per als quatre concerts que el Festival Accents portarà aquesta tardor al Teatre Fortuny de Reus. Les entrades es podran adquirir a través del web www.teatrefortuny.cat, a les taquilles del teatre i per telèfon al 977 010 659.
La gran novetat d'aquesta edició és la possibilitat d'adquirir un abonament amb un 20% de descompte per a aquells espectadors que comprin entrades per als quatre concerts programats: Andrea Motis (11 d'octubre), Soleá Morente (28 de novembre), Pau Vallvé (29 de novembre) i Maria del Mar Bonet (12 de desembre).
La dotzena edició de l'Accents s'obrirà a reus amb el debut d'Andrea Motis al festival en un concert en format íntim amb trio, en què presentarà noves composicions influïdes pels singer-songwriters anglosaxons i la cançó d'autor llatinoamericana. Pau Vallvé hi portarà el seu nou disc Agorafília, en un directe que combina electrònica, rock i intimitat, amb una posada en escena innovadora.
Soleá Morente presentarà Sirio B, el seu nou treball produït per Guille Milkyway (La Casa Azul), una fusió de flamenc i pop electrònic amb lletres introspectives i ritmes ballables. El cicle es tancarà amb el concert especial de Maria del Mar Bonet, que celebra els 50 anys del mític recital a l'Olympia de París, revisitant un repertori històric amb nova formació i disc recentment publicat.

Vols contactar amb nosaltres?
Truca'ns o envia'ns un correu.